Vyber si, hetero, nebo smrt!

31. ledna 2015 v 18:43 | Beatrice |  Články
"Bisexualita zdvojnásobuje naše vyhlídky na schůzku v sobotu večer." Řekl jednou Woody Allen a já s ním naprosto souhlasím. Poslední dobou se hodně diskutuje o sexualitě lidí. Já si však myslím, že v lásce, tudíž ani v sexualitě, nelze říci, co je dobré a co špatné, nebo snad ano? No snad až na takové ty trošku přehnané fetišisty. (Hnědásku z pytle ven...)


Spousta lidí, náboženství, nebo i národů o tom však ví své. Podle nich, či podle Boha, je jediným správným sexuálním směrem heterosexualita. Já sice patřím do heterosexuální skupiny, ale neodsuzuji nikoho jen protože ho přitahuje stejné pohlaví, ba dokonce, že ho přitahují jak stejné, tak i rozdílné pohlaví.
Snad se před homosexuálního člověka nemůžete postavit s pistolí a říci
"Vyber si, buď se z tebe stane normální člověk, nebo ti proženu kulkou tím tvým mozkem, který jistojistě splodil sám ďábel!" I když tohle je asi malinký extrém, určitě to už nějaký "člověk" v historii někomu řekl. Ať to byl bisesuál, nebo homosexuál. Ale bacha "Nezabiješ"!
Sice nejsem věřící, teda, ano jsem, ale jen když to potřebuji...
Ale řekněte mi, proč jsou homosexuální lidi tak příšerně odsuzováni?
Je snad hřích milovat? A proč je věřící lidé tolik odmítají? Protože jsem nějakým způsobem odlišní? No a? Homosexuální lidé se stejně koukají na naše heterosexuální vztahy, ale neodsuzují nás za to, proč to tak nefunguje z obou stran?
Neříkám,že všichni lidé odsuzují homosexuály, ale stále jsou menšinou, kterou spousta lidí neuznává. Snad to tito lidé nevidí tak, že když jsou menšinou, tak se musejí řídit podle většiny, to je totiž podle mě naprostá kravina...
Samozřejmě, že homosexualita není jediný životní styl, který je věřícími lidmi odsuzován. Chudáčci my metalisti jsme na tom stejně... Ale něco vám řeknu, nenosíme jen černou (Dokonce nosím i růžovou a mám jí ráda), neuctíváme Satana a nežereme lidi :-D... Podle ale některých lidí jsme opilci a věrní služebníci ďábla... Wohou, tleskám. Zase by to asi skončilo tou pistolí u hlavy " Poslouchej Bieberovské, hiphopové sračky a Bůh tě bude milovat..." Ne, takhle by to asi nefunguje... Navíc by si spousta lidí dobrovolně vybrala pročištění mozku revolverem.
Nebuťe takové bezcitné bytosti... -> Keep calm and love gays




Pusu na tvář a plácnutí přes zadek posílá Beatrice.
 

19 lidí ohodnotilo tento článek.

Anketa

Byl/a jsi tu?

Ano! :-)

Komentáře

1 šnek šnek | Web | 31. ledna 2015 v 19:25 | Reagovat

hezký blog :)

2 Tery Tery | Web | 31. ledna 2015 v 20:07 | Reagovat

Sdílím Tvůj názor, každý má právo mít svůj názor a pohled navěc. Umění respektovat druhé je velmi vzácné,ale když se to zvládlo naučit tolik lidí, takpevně věřím tomu, že za pár let budeme brát homosexuály a bisexuály jako součást běžného života...
Tak jako my, tak i oni měli právo si vybrat a vybrali si. To, že si vybrali něcojiného než my, z nich ještěnedělá špatné lidi!Svět by se měl konečně probudit

3 hagridihratkysestiflercimcapem hagridihratkysestiflercimcapem | Web | 31. ledna 2015 v 21:47 | Reagovat

pravda nade vše

4 Beatrice Beatrice | E-mail | Web | 31. ledna 2015 v 21:51 | Reagovat

[1]: Děkuji ti! :-)

[2]: Jsem ráda, že to vidíš stejně jako já... A  doufám, že máš pravdu a vše se za pár let změní.

[3]: To doufám :-)

5 Nosferatu Psiren, NEblahé paměti Nosferatu Psiren, NEblahé paměti | E-mail | Web | 19. února 2015 v 9:49 | Reagovat

Já spíše nechápu, proč je toho teď všude plno. Homosexuálové mi nevadí, ale tohle mi začíná lézt krkem. Gay, gayyyy everywhweeere. Mnoho lidí se jich zastává, ale to až teď, když už se to nebere jako nemoc, nezavírá se za to atd, ale kde byli všichni ti obhajovatelé homosexuálů dříve? Aha, dříve se báli, že je soudruzi hodí do jednoho pytle s nimi. Hm.
Jinak- mám na pokoji lesbu. Předtím jsem tam měla dvě lesby, které byly spolu a nebraly příliš ohledy na nás zbylé tři dívky, když si dávaly najevo svou lásku. Ta zbylá nyní prohlašuje, že "nesnáší heteráky". Tak je tu asi něco špatně, ne?

6 yuki yuki | 19. února 2015 v 10:16 | Reagovat

[2]: Súhlasím s vašim názorom, ja by som to nevyjadrila lepšie, tak len poviem toto. Verím, že sa to raz zmení. :-D

7 Blanka Blanka | Web | 19. února 2015 v 10:18 | Reagovat

Bože, kolik ještě takových článků na hlavní stránce....

8 mJ mJ | 19. února 2015 v 11:52 | Reagovat

a na heteráky teď myslí kdo?

9 Nami Nami | Web | 19. února 2015 v 12:34 | Reagovat

Tak nějak souhlasím s komentářem číslo 5. Sama patřím k jedné z menšin a mám přítelkyni, ale tyhle články jsou všechny na jedno brdo. Nechci říct, že jsou špatné, ale dokolečka se opakují a nepřináší žádný nový pohled na věc. Byla bych raději, kdyby se homosexualita brala jako něco normálního stejně jako heterosexualita. Kolik lidí napíše článek o heterácích? Málo, páč je to normální. Tohle mi přijde brané jako nenormální věc, páč se o tom pořád píše a stále to někdo rozebírá.

10 Beran Beran | E-mail | Web | 19. února 2015 v 12:46 | Reagovat

Dobrý den,
chtěli by jsme k Vám umístit na BLOG odkaz na http://cesko-katalog.cz

Bylo by to možné?
Za jakých podmínek?

11 baywatchnights baywatchnights | E-mail | Web | 19. února 2015 v 12:50 | Reagovat

Hlavní skupinou neschopnou respektovat odlišný názor jsou právě ti, kdo odmítají akceptovat názory, že:
- osoby stejného pohlaví by neměly mít právo na adopci dětí (totéž by ale mělo platit pro jednotlivce)
- už tuplem by osoby stejného pohlaví neměly mít právo na umělé oplodnění od anonymního dárce (u leseb) nebo nedejbože odnošení dítěte náhradní "matkou" (u gayů)
- tzv. registrované partnerství by nemělo být "posunuto" na roveň skutečnému manželství muže a ženy

Opravdu málokdo má názory kriminalizující chování gayů/leseb a věci s tím související.
Ale fujfuj, je politicky nekorektní o tomto mluvit.
Stejně jako je fujfuj nekorektní psát o tom, že mezi cikány je větší % kriminálníků než mezi "bílými" Čechy.
Nebo když bych vyjádřil názor, že mi nebylo příjemné, když jsem např. ve Vídni byl v blízkosti ženy-muslimky zahalené tak, že jí byly vidět jen oči.

[7]: Asi je potřeba dál "masírovat" a připomínat, jak jsou "diskriminováni" (asi jako jiné menšiny, že). :-(

12 signoraa signoraa | Web | 19. února 2015 v 13:22 | Reagovat

Je to vše o toleranci. Mám mezi homosexuály několik přátel, slovo přátel bych si dovolila zdůraznit. Jsou empatičtí, dokáží poradit, podat pomocnou ruku. Nemám a nikdy jsem s nimi neměla žádný problém.
Je mi už dost let a sama osobně jsem se dostala do situace, kdy jsem se domnívala, že jedno z mých dětí je jinak sexuálně orientováno. Tehdy jsme s mužem řešili, jak se k tomu postavíme. Je to přeci naše dítě a zůstane jím za všech okolností. Moje domněnka tehdy byla mylná.
Ale i kdyby nebyla, vztah rodič a dítě by zůstal.

13 hellboy hellboy | Web | 19. února 2015 v 14:03 | Reagovat

souhlasím, taky mě furt nebaví poslouchat řeči, že ''buzeranti'' jsou jen odpad tohohle světa..hzký článek i blog:-)

14 alexysz alexysz | Web | 19. února 2015 v 14:05 | Reagovat

je to tolerancia. niektorým okrem tolerancie chýba aj mozog. neviem, prečo majú ľudia problém s homosexualitou, myslia si, že je to nejaká mentálna porucha ľudí, ktorá sa dá liečiť (v Rusku očkujú maličké deti vakcínou proti homosexualite), ja osobne som sa ešte nestretol so žiadnou kritikou na moju osobou a orientáciu, ale nerozumiem tomu, pretože sme nikomu nič neurobili, a cítim sa zraneno, keď ľudia prehlasujú že my, homosexuáli a iné menšiny sme zavinili AIDS.... ale z druhej strany, ženy by nemali bez nás také krásne svadobné šaty!

15 lazurita lazurita | Web | 19. února 2015 v 14:26 | Reagovat

Já naprosto souhlasím s tvým názorem. Znám spoustu homosexuálů. převážně kluků ale jsou úplně normální. Pro mě jsou to o hodně větší kamarádi než moji spolužáci kteří mě odsuzují kvůli tomu že jsem z poloviny japonka. Jsem holka a opravdu nejsem homosexuál. Ale tito lidé jsou pro mě přátelé a já je neodsuzuju kvůli tomu že je přitahuje stejné pohlaví. Mají pro mě pochopení, tak proč je hned odsuzovat?

16 HockeyGirl HockeyGirl | E-mail | Web | 19. února 2015 v 14:46 | Reagovat

Je hrozné, že lidi odsuzují homosexuály nebo bisexuály. Já nikdy proti nim nic neměla, dokonce jsem znala pár kluků, kteří chodili s klukem a přišli mi hrozně milý, někdy s nimi byla lepší řeč, než s hetero lidmi. Nikdy jsem je neodsuzovala a nikdy mi nepřišli jako monstra. Lidi by si měli uvědomit, že kdyby byli v jejich kůži, taky by jim to vadilo

17 Daewoo, Dawee Daewoo, Dawee | 19. února 2015 v 15:35 | Reagovat

Souhlasím. :)

18 Sayuri Sayuri | E-mail | Web | 19. února 2015 v 15:49 | Reagovat

Ja som tiež hetero a nijako homosexuálne orientovaných ľudí nesúdim, ako vravíš, láska je láska a oni na ňu majú právo tiež. :)

19 Starsy Spirit Starsy Spirit | Web | 19. února 2015 v 15:55 | Reagovat

Paradoxně lidé mají raději gaye než lesby. Ačkoli sama patřím k heterosexuálům, proti homosexuálům nic nemám, protože prostě není co. (A nechápu lidi, kteří používají slovo gay nebo lesba jako urážku, za to bych fakt někoho jebla nejbližším tvrdým předmětem po kedlubně.)
Jak bylo řečeno, láska je láska a upřímně řečeno, homosexuáli v minulosti pronásledovali hlavně vyznavači různých agresivnějších náboženství (ano, myslím i křesťany).

Nicméně homosexuálové a metalisti (zdravím sestro) nejsou "jediná nepochopená menšina", mnohem nepochopenější jsou třeba ještě zoo nebo pedofilové. A přitom je to ve stejné kategorii, jako gayové a lesbičky...

No nic, ať žijí lidé "nejchytřejší tvorové" (a velice tolerantní).

20 Andoriana Andoriana | E-mail | Web | 19. února 2015 v 16:09 | Reagovat

Já tyhle věci příliš neřeším. Přijde mi zbytečné se nad tím pozastavovat, dnes v době, kdy se černoch vodí za ruku s vietnamkou. Lidi by si měli uvědomit, že doba jde dopředu a s ní i pojetí rodiny a vztahů.
Nechápu, proč se tomu tolik věnujete a píšete tolik článků (nechci tě nijak hejtovat, v základě s tebou souhlasím), proč to tolik rozebíráte a nimráte se  tom. "Čím víc se hovno rozmazává, tím víc smrdí."
Takhle ještě víc podporujete tu atmosféru, že je to něco "zvláštního", když se o tom tolik píše. Já sama jsem sice hetero a pár homosexuálů znám - nejsou to zvířátka v zoo, prostě obyčejní lidé.
Nevidím důvod, proč homosexuály odstrkovat a odsuzovat, ale taky nechápu, proč je všichni tak strašně brání a prohlašují, jak je to normální, přitom kdyby to bylo normální, asi se o tom nebude tolik mluvit - nebo ne? Kolik z vás se pozastavuje nad tím, že má dvě oči a uši? To je úplně stejně přirozené.
Doufám, že tenhle komentář nevyzněl jako hejt, rozhodně jsem to neměla v úmyslu :)

21 Yuu Ichikawa Yuu Ichikawa | 19. února 2015 v 17:48 | Reagovat

Nejvíce směšné je to, že lidi si hledají důvody v křesťanství, jsou to ateisté, ale hlavně, že 'bůh' homosexuály netoleruje.
Takovéto sobce nesnáším, navíc kdyby si skutečně tu bibli přečetli nebo diskutovali s křesťanem, zjistili by, že v bibli je psáno v podstatě, že homosexualita není zakázana, nicméně její velké projevy ano (tím se zřejmě čistě a prostě myslí, aby si ani hetero ani homo nehráli na exhibicionisty, byť by je to sebevíc vzrušovalo).

Lidé jsou pokrytci. Stále se budou dokola soudit, dokola analyzovat, dokola dělat závěry jen z malých náznaků. Už je to jako naše dnešní přirozenost, musí se strhnout obrovské diskuze, aby lidé začali poslouchat něco jiného než sebe.

22 Já | Web | 19. února 2015 v 18:08 | Reagovat

[5]: Taky jsem nad tím už přemýšlela. Na hlavní stránce blogu je snad každý den něco o homouších. Dejte s tím už pokoj, stejně je to furt dokola od tom stejným: jak jsou všichni, kdo si myslí, že dvě ženský či dva chlapi by neměli adoptovat děti špatný a jaký by to bylo, kdybychom byli v jejich sitauci a jak se musíme furt tolearovat. Soráč, ale toto je zase můj názor.

23 Já | Web | 19. února 2015 v 18:09 | Reagovat

[22]: omlouvám se za překlep-tolerovat.

24 Mirek Mirek | 19. února 2015 v 18:29 | Reagovat

Málokdo se zamyslel nad tím, proč je poslední dobou tolik lidí s tímto zaměřením. Znám lidi, kteří byli hetero a najednou mají zájem jen o stejné pohlaví. Zde asi něco nesedí. Lidé měli byste se zamyslet co se děje.
Nastíním vám skutečnost.
Geneticky manipulované toxoplazmy způsobí právě tento jev. Žena s ženou a muž s mužem. Chemtraily nám to sypou denně na hlavu, vy to dýcháte a najednou je změna u lidské bytosti zde. Pozor, v laboratořích jsou ze vzduchu tyhle viry dokázány. Made in USA z Los Alamos. Ctějí depopulaci planety země. To se jim skutečně daří. Popřemýšlejte o tom. Je to útok na vás všechny. A včilka mudrujte.  
Mirek

25 Znovuzrozená Znovuzrozená | E-mail | Web | 19. února 2015 v 18:33 | Reagovat

Musím říct, že jsi to vystihla naprosto perfektně. Ve všem s tebou souhlasím. Odsuzujeme menšiny za úplné hlouposti. Já sama jsem jednou napsala článek o odsuzování obecně. Tady máš odkaz kdyby tě to zajímalo: http://anetadela111.blog.cz/1502/proc-porad-mame-predsudky

:)

26 Tayusha - はたけ多代 Tayusha - はたけ多代 | Web | 19. února 2015 v 18:40 | Reagovat

Mám pro to jen jednu větu.
"Jsi úžasná, máš otevřenou mysl, neodsuzuješ a myslím, že kdyby bylo víc lidí jako ty, hned by byl svět krásnější."

A pro ten zbytek, co má hromadu hloupých keců.
"Pokud chceš něco soudit, zrcadlo bývá většinou v koupelně nad umyvadlem. To najdeš."

27 Beatrice Beatrice | E-mail | Web | 19. února 2015 v 21:58 | Reagovat

Moc děkuji za velmi vřelé komentáře, nad jejichž zněním by mi ukápla i ta slza... :-D  Ale docela mě překvapilo i to množství těch ne zcela pozitivních komentářu... Typu "Že homoušů je všude plno, a že jsou na úvodní stránce pořád.." No a? tak to nerozklikávejte, nečtěte a nepřidávejte komentáře, které někomu zkazí den. Vím, že diskuze je důležitá a každý má svůj vlastní názor, ale to neznamená, že se mají překrucovat slova autora a vyvozovat z jeho článku věci, které vůbec tak nemyslel. "jen můj názor..." :-D  Chtěla jsem o tomhle tématu napsat článek, jelikož mi to přijde důležité a dokonce i osobní, jelikož mám mnoho přátel mezi homosexuály... jo a neodsuzuju heteráky... sama jí jsem :-)

28 Mrs. Time Mrs. Time | Web | 19. února 2015 v 22:01 | Reagovat

Nedávno jsem o tohle tématu dost hluboce přemýšlela. Homosexualita je naprosto přirozená, vždyť i některá zvířata jsou homosexuální...

29 sarushef sarushef | Web | 19. února 2015 v 22:05 | Reagovat

Jo. Nikdy jsem nepochopila, co na tý nenávisti pořádně je.

30 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 19. února 2015 v 23:04 | Reagovat

Možná by lidé brali odlišné zaměření jako normální, kdyby se nezdůrazňovalo že... Svým způsobem to kolikrát sami homosexuálové a lesbičky kazí. Nemyslím, že vymaškařený průvod dosáhne pochopení od lidí, kteří jsou prostě ,,zabejčení." Při všech těch obvyklých úkonech v životě lidském - svatby, práva majetková, výchova dětí - bych se nejdříve dívala, jaký člověk je, jak se chová, zda je citlivý, rozumný a schopný zajistit dítěti dobrý domov a už vůbec ne na to, zda žije v páru hetero nebo homo. Mám tři děti a nikdy bych se jich nezřekla, kdyby byli jakéhokoliv odlišného zaměření, spíš se dívám, jak žijí, jak se chovají. Podle toho, jak byli vychovaní, ne?
Lidé by měli žít podle svého nejlepšího svědomí.
Jo a ještě nesrovnávejte nikdo homo s pedofily, psychickými úchylkami, sadisty a pod. To je zcela něco jiného.

31 luczaida luczaida | E-mail | Web | 19. února 2015 v 23:05 | Reagovat

Víš proč? Já ti řeknu proč. Protože hetero bělochů je prostě většina a oni si to proti těm menšinám, který jsou hrozně nebezpečný, prostě vždycky nějak tou Biblí zdůvodní, aby si všichni mysleli, že je bůh nenávidí. Kdo myslíš, že tu knížku taky napsal?

32 baywatchnights baywatchnights | E-mail | Web | 19. února 2015 v 23:56 | Reagovat

[30]: Naopak - pedofilové (osoby s touto diagnózou) jsou prý ti nejlepší učitelé/vedoucí kroužků apod. (ovšem jen v případě, že udrží na uzdě své sexuální choutky), protože dovedou dětem nejlépe porozumět

Ale samozřejmě, srovnávat to s homosexualitou mezi dospělými nelze. Ale tím pádem - pokud budeme (zcela právem) tvrdit, že sexuální pedofilní chování je naprosto nepřijatelné, tak naopak přijatelné je z tohoto hlediska sadistické chování mezi dvěma lidmi, kde oběma je 15+ let, pokud oba s tím sadomasochistickým chováním souhlasí.

Stranou této rétoriky - opět se zde sklouzává ke směšování témat "tolerance toho, že nějací dva lidé jsou homosexuálové" (to toleruje naprostá většina lidí) vs. věci typu "adopce dětí homosexuály" nebo (u nás zatím ne, ale v některých zahraničních zemích ano) "dva gayové mají 'spolu' dítě poté, co je odnosí náhradní 'matka'".

33 Willy Willy | E-mail | Web | 20. února 2015 v 0:54 | Reagovat

Je taky celkem dost lidí (i homosexuálů), kteří například nerespektují věřící a víru obecně a mnohdy se takovým lidem vysmívají a znevažují je. V tom vidím ten samej problém. A to je podle mého názoru stejně špatně, jako to co popisuješ.

34 Willy Willy | E-mail | Web | 20. února 2015 v 1:02 | Reagovat

[30]: To, že si to "kazí" mi přijde trochu přestřelené. Všichni vědí, že homosexuálové obecně zkrátka mají často velmi blízko k maškarádám, barvám, tančení, hudbě, umění, atd. Nevím, proč by ze sebe měli najednou dělat něco, co nejsou. Chápu, že někdy je to vážně hodně a samotnýmu mi z toho běhá mráz po mých teplých zádech, ale od této specifické skupiny nemůže nikdo očekávat, že půjde v černém oblečení - bylo by to do jisté míry pokrytectví. Druhá věc je, že kupříkladu na prague pride (o kterém tu je asi řeč) je spousty lidí (a řekl bych, že většina), kteří jsou oblečení úplně normálně, nejsou pomalovaní, ani nevystrkují zadečky a podstatná část z nich jsou lidé velmi mladí a také poměrně staří, ale právě takové televize nenatáčí, takže to vypadá tak, že tam jsou jen ty postříbřené baletky.

35 Willy Willy | E-mail | Web | 20. února 2015 v 1:08 | Reagovat

[24]: A opice a pelikáni jsou taky homosexuální proto, že se v USA rozhodli, že už je jich tu mnoho? :-D Možný to bude jenom tím, že si to prostě uvědomili. Kupříkladu za totality žilo desítky procent homosexuálů v heterosexuálních vztazích a dokonce měli i děti. Ze společenských, rodinných či osobních důvodů si svojí sexualitu častokrát nedokázali přiznat a nebo to potlačovali. To už je v současné společnosti naštěstí výjimka, takže toxoplazmy bych za tím vážně neviděl :-D

36 Willy Willy | E-mail | Web | 20. února 2015 v 1:13 | Reagovat

[5]: A to by si měli chodit dávat pusu pod deku? Copak ty svou lásku taky skrýváš? Trochu ujetý, ne? To, že si to doposud nezažila, nepřijde ti to běžný nebo se ti to zdá nechutný, neznamená, že je to něco špatnýho, za co by se měl někdo stydět a chodit se schovávat pod postel. A z názoru jedné holky stavíš, že všichni homosexuálové chtějí heterosexuálův vyhlásit válku?

37 Willy Willy | E-mail | Web | 20. února 2015 v 1:14 | Reagovat

[8]: O co Vy se pořád bojíte? Copak se na ně nemyslí dnes a denně?

38 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 20. února 2015 v 1:31 | Reagovat

[36]: Proti něžnému chování nic nemám, ale možná to bude někomu divné, ale přílišné objímání, líbání na veřejnosti mi připadá teatrální. Určitá intimita je přece lepší. Tím myslím všechny  lidi. Prostě nic se nemá přehánět.
Jo a dobrými vedoucími kroužků mohou být nejen pedofilové.:oD

39 Nosferatu Psiren, NEblahé paměti Nosferatu Psiren, NEblahé paměti | E-mail | Web | 20. února 2015 v 22:04 | Reagovat

[36]: Měla jsem na mysli poněkud intenzivnější projevy. Teplý nebo studený pár, měl by se před lidmi krotit.
A ne, nestavím na názoru jedné holky, že všichni homosexuálové chtějí heterosexuálům vyhlásit válku, to jsem ani nenapsala. Jen mi to od ní nepřijde příliš chytré.
Nějak kloužeš z kontextu.

40 Willy Willy | E-mail | Web | 21. února 2015 v 19:25 | Reagovat

[39]: S tím o tom krocení samozřejmě souhlasím a proto nechápu, proč to tedy píšeš do diskuze o homosexuálech, když je to věc naprosto obecná, vztahující se téměř ke všem párům...

41 Nosferatu Psiren, NEblahé paměti Nosferatu Psiren, NEblahé paměti | E-mail | Web | 21. února 2015 v 21:22 | Reagovat

[40]: Kdyby ses tak nerozohnil a pochopil můj komentář od začátku, nemusela bych to psát dodatečně.
Navíc má poznámka o lesbických spolubydlících byla jen doplňující.

42 Gil Gil | Web | 11. prosince 2015 v 18:18 | Reagovat

:) ale další spousta nábožensky založených lidí má zas stejný názor jako Ty :) Viz i Gil :) Hezký článek!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama